Ιστορία

Η ιδέα για το madeintrikala.gr γεννήθηκε το 2011 και οι διαδικασίες για την υλοποιησή της ξεκίνησαν τον ίδιο χρόνο από μια παρέα τριών φίλων. Ατέλειωτες ώρες έρευνας για τη συγκέντρωση πληροφοριών σχετικά με την ιστορία και την παράδοση του τόπου, πολύωρες συναντήσεις με τοπικούς παραγωγούς για την αξιολόγηση και επιλογή των καλύτερων προϊόντων και φυσικά, συνεχόμενα ταξίδια και ακούραστο περπάτημα σε όλες τις γωνιές του νομού με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι, λίγη έμπνευση και και μπόλικη δόση υπομονής.
Μετά από σχεδόν δυο χρόνια εντατικής δουλειάς, η ολοκλήρωση του  εγχειρήματος άρχισε να φάνταζει ανέφικτη και ο αρχικός ενθουσιασμός να απομακρύνεται σταδιακά από την ομάδα, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη της προσπάθειας.
Όμως, στην πραγματικότητα η ιδέα δεν έσβησε ποτέ από το μυαλό του εμπνευστή της ο οποίος, με πολύ προσωπική δουλειά, ζήλο και επιμονή, τελικά προχώρησε στη δημιουργία και τη λειτουργία της ιστοσελίδας στις 18 Δεκέμβριου 2017, πραγματοποιώντας ένα όνειρο ετών.

 

 

 

Η επιχείρηση

Πρόκειται για έναν συνδυασμό ενός πλήρους διαδικτυακού τουριστικού οδηγού, με λεπτομερείς λαογραφικές αναφορές, του νομού Τρικάλων και ηλεκτρονικού καταστήματος λιανικής και χονδρικής πώλησης ντόπιων προϊόντων. Έχει έδρα τα Τρίκαλα και συνεργάζεται με περισσότερους από 20 τοπικούς παραγωγούς, στην πλειοψηφία τους ατομικές επιχειρήσεις, οικοτεχνίες, αγροτικοί συνεταιρισμοί, βιοτεχνίες και μικρές βιομηχανίες οι οποίες παράγουν ποιοτικά και πιστοποιημένα προϊόντα με αγνές πρώτες ύλες.
Το λογότυπό της απεικονίζει την επωνυμία της ιστοσελίδας ολογράφως με γραμματοσειρά που παραπέμπει σε χειρόγραφο και συμβολίζει την παράδοση, την αυθεντικότητα και τη διαχρονικότητα των προϊόντων της. Το καφέ και το πράσινο, κυρίαρχα χρώματα της φύσης, σε συνδυασμό με τα δύο πράσινα φυλλαράκια στη θέση της τελείας του αγγλικού γράμματος (i) αναπαριστούν το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του νομού Τρικάλων και τα φυσικά υλικά τα οποία χαρακτηρίζουν όλα τα τοπικά είδη. Τέλος, το δεντράκι, που παραπέμπει σε παιδική ζωγραφιά, συμβολίζει την αγνότητα των πρώτων υλών και των συστατικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή όλων των προϊόντων.

           

Η Αποστολή μας

Η επιλογή και διακίνηση προϊόντων ιδιαίτερης γεύσης, υψηλής ποιότητας, διατροφικής αξίας και αισθητικής, τα οποία παράγονται στο νομό Τρικάλων, με μια αναγνωρίσιμη και καταξιωμένη εμπορική ονομασία, καθώς και η τουριστική ανάδειξη του τόπου με την προβολή της φυσικής ομορφιάς και της πολιτιστικής κληρονομιάς του.

 

Οι Στόχοι μας

  • Η επιλογή και η διάθεση των καλύτερων και ποιοτικότερων τοπικών προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο.
  • Η ανάδειξη των κλασικών και αυθεντικών γεύσεων της παραδοσιακής τρικαλινής κουζίνας και η υιοθέτηση τους από τις νεότερες γενιές.
  • Η διάδοση της τρικαλινής γαστρονομίας και παράδοσης.
  • Η υποστήριξη των τρικαλινών παραγωγών και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
  • Η προβολή του νομού Τρικάλων μέσα από ένα “ταξίδι” γεύσεων, εικόνων, γνώσεων και εμπειριών, συμβάλλοντας στην τουριστική του ανάπτυξη.

 

Το Όραμά μας

Η δημιουργία μιας ισχυρής εμπορικής ονομασίας με την οποία τα Τρίκαλα και τα τρικαλινά προϊόντα θα γίνουν γνωστά και περιζήτητα σε ολόκληρο τον κόσμο και η εξέλιξή μας στην κορυφαία επιχείρηση εμπορίας τοπικών αγαθών και τουριστικής προβολής του νομού, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

 

Οι Αξίες μας

  • Επιδιώκουμε η σχέση μας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας να βασίζεται στην ειλικρίνεια και το αμοιβαίο όφελος.
  • Οι οικονομικοί στόχοι της επιχείρησης πρέπει να υποτάσσονται στη βασική της προτεραιότητα που είναι η φροντίδα και η κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή.
  • Θέτουμε αυστηρά κριτήρια, επιδεικνύοντας ιδιαίτερη ευαισθησία, στην επιλογή των προϊόντων μας που αφορούν στις πρώτες ύλες, στις παραγωγικές διαδικασίες, στην ποιότητα, στη διατροφική αξία, στη γεύση και στην αισθητική.
  • Διασφαλίζουμε ότι κάθε δραστηριότητα και πολιτική της επιχείρησης συνυπολογίζει τις κοινωνικές διαστάσεις και την προστασία του περιβάλλοντος.
  • Το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, η καλή γνώση των προϊόντων, η ευελιξία, η δημιουργικότητα και η διάθεση για καινοτομία αποτελούν τις βασικές δεξιότητες της επιχείρησης οι οποίες συντελούν στη συνεχή βελτίωση, την αποτελεσματικότητα και τον εκσυγχρονισμό.
  • Η σωστή και εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης διασφαλίζεται όχι μόνο με την πιστή εφαρμογή των νόμων και των διατάξεων αλλά και από την εταιρική κουλτούρα και το προσωπικό ήθος των εργαζομένων.